Wzór upoważnienia do podpisywania wniosku za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego przez Zarządzającego FM stanowi zał. 1 l (załącznik nr 19 do Wytycznych) i znajduje się w zakładce „Nabór - Dokumentacja Funduszu do pobrania”.
W Upoważnieniu należy wskazywć : Dyrektora Sekretariatu - Daria Kardaczyńska lub Księgowa - Agnieszka Domagała.
Wnioskodawcy, którzy planują złożyć wnioski w najbliższym naborze – tj. do 04.07.2022r. i chcą skorzystać z możliwości podpisania wniosku przez Zarządzającego FM muszą złożyć upoważnienie (fax-em, skan na e-mail lub osobiście) do Sekretariatu Zarządzającego FM w Raciborzu do godz. 9.00 dnia 04.07.2022r.
Dalszy tryb postępowania:
-
pracownik Zarządzającego FM (Euroregionu Silesia) – niezwłocznie po otrzymaniu upoważnienia przekaże e-mailem osobie do kontaktu wskazanej w Upoważnieniu login pracownika Zarządzającego FM, który podpisze wniosek w imieniu Wnioskodawcy;
-
po otrzymaniu loginu pracownika Zarządzającego FM, Wnioskodawca musi dodać nowego użytkownika w zakładce wniosku "Dostęp do projektu": w rubryce „nazwa użytkownika” należy wpisać otrzymany login pracownika Zarządzającego FM, odznaczyć opcję „sygnatariusz” i kliknąć klawisz „zapisz”;
-
następnie Wnioskodawca musi sfinalizować wniosek – w przypadku 16. naboru finalizacja musi nastąpić w terminie do 04.07.2022, do godziny 14.00!!!
-
wskazany pracownik Zarządzającego FM podpisze wniosek kwalifikowanym podpisem elektronicznym w imieniu Wnioskodawcy.