2005-09-23
Informujemy, że pełne rozliczenie projektu w ramach Funduszu Małych Projektów edycja 2002/2003, powinno wpłynąć do 1 miesiąca od daty zakończenia realizacji projektu. Rozliczenie musi być sporządzone na odpowiednich formularzach zgodnie z załączonymi wzorami.
Do rozliczenia projektu przedstawiamy następujące dokumenty:
-
Zestawienie wydatków dotyczących realizacji projektu
-
Aneks V – wniosek o płatność końcową
-
Formularz identyfikacji finansowej
-
Raport z realizacji projektu w wersji polskiej i angielskiej wraz z załącznikami (publikacje, zaproszenia, plakaty, listy obecności, wycinki prasowe itp.)
-
Oświadczenie, że projekt został zrealizowany zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
-
Budżet projektu, opis uzasadnienie wydatków oraz źródła finansowania potwierdzone za zgodność z oryginałem
-
Kserokopie faktur, umów, rachunków i innych dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
-
Kserokopie przelewów, oraz innych dowodów zapłaty potwierdzonych za zgodność z oryginałem