Program warsztatów w dniu 04.03.2014r.:
14.00 |
– |
14.15 |
• |
Rejestracja uczestników |
14.15 |
– |
14.20 |
• |
Otwarcie spotkania i przywitanie uczestników |
14.20 |
– |
14.55 |
• |
Utworzenie wniosku o płatność w programie Benefit 7 |
|
|
|
|
- zasady wprowadzania dokumentów księgowych, załączniki do WoP, |
14.55 |
– |
15.10 |
• |
Przerwa |
15.10 |
– |
15.45 |
• |
Zestawienie wydatków – wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Benefit 7, opisywanie dokumentów księgowych, |
15.45 |
– |
16.00 |
• |
Pytania, dyskusja |
W trakcie spotkania będzie zapewniony drobny poczęstunek.
Warsztaty będą miały miejsce w sali ze stanowiskami komputerowymi, gdzie przez Internet Beneficjenci będą korzystać z programu Benefit 7. Prosimy o przygotowanie sobie przykładowych faktur w ramach swojego mikroprojektu oraz indywidualnego loginu i hasła do programu Benefit 7. Będziemy pracować on-line.
W związku z ograniczoną liczbą miejsc oraz potrzebą przygotowania materiałów prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach na załączonej Karcie zgłoszeniowej na adres e-mail: info@euroregion-silesia.pl lub fax. 32 415 64 94/32 415 30 95 wew. 18, do dnia 27.02.2014r. Przy potwierdzaniu udziału prosimy wpisywać nazwę Instytucji i nazwiska osób uczestniczących.
Informujemy, iż planujemy organizację szkolenia również dla XIII naboru dlatego też prosimy oczekiwać na informację o terminie kolejnego szkolenia.